JA, DU KAN SPISE DEG SLANK!

VEKTEN HAR VÆRT VANSKELIG

 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

Jeg vet at folk kommer til å tenke «Hvorfor kan hun som er litt overvektig, i det hele tatt skrive en slik overskrift?» Men, saken er den at jeg fikk en kommentar på nettopp det. Jeg ble spurt om det går an å spise seg slank, i og med at jeg har delt mye om min egen helse.

Når jeg er inne i gode rutiner, føler jeg at jeg spiser meg sterkere og sunnere. Med tanke på hvor vanskelig det har vært for meg med tanke på min vekt, har jeg ikke stor erfaring med å miste mange kilo angående kostholdet. Men, jeg vet det går. 1. Fordi jeg selv har sett små resultater, ved at vekten har gått ned & 2. Fordi jeg kjenner flere som ikke trener, men har mista flere kilo ved å spise «riktig» (altså, sunnere..)

Nå når jeg begynner å få alt av sykdom ut av kroppen «bank i bordet», så har jeg veldig motivasjon til både trening og gode rutiner. Ikke nødvendigvis for å slanke meg, for å si det rett ut. Men, for å komme meg litt bedre i form og være snill mot kroppen min. Jeg mener at balanse er nøkkelen til en god helse, så derfor er det slik jeg skal trå frem.

 

5 GODE KOST RÅD JEG FØLGER

 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

1. Drikke vann med sitron. Jeg liker smaken, i tillegg til at både vann og sitron er bra for kroppen.

2. Spise riktig med grønnsaker til de fleste måltider. Har jeg en omelett til frokost, tilsetter jeg agurk og paprika. Når jeg spiser middag, har jeg ofte mye brokkoli eller en halv frossen grønnsaksblanding. Alt etter hva jeg liker og har lyst på.

3. Spise regelmessig. For at jeg skal unngå søtsug, hjelper det alltid og spise mellom hver 3-4 time i løpet av dagen.

4. Proteiner i kosten. Det merker jeg veldig på flere ting, men spesielt på energi og utholdenhet. Gode kilder: egg, kalkunpålegg, linser, kylling, meieriprodukter, kjøtt.

5. Spise fisk MINST en gang i uken.

Facebook HER Instagram HER | Snapchat : vvicctoriaa

26 kommentarer

Siste innlegg