5 GODE TIPS MOT SØTSUG

DISSE FUNGERER GULL FOR MEG

 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . 

Ja, dette kjenner jeg ofte på. I det siste har det vært ofte og derfor velger jeg å lage et slikt innlegg. Jeg har mange gode tips, som fungerer gull for meg. Det er jo ikke alltid det passer seg å spise noe søtt, iallefall ikke for meg. Men, selvfølgelig så er jo alt med måte. Har du ikke testet ut disse tipsene, vil jeg absolutt anbefale å prøve, hvis du helst vil unngå små spising av søtsaker ♥

1. Drikk masse vann

Jeg merker når jeg drikker mye vann, at kroppen blir litt oppblåst. Samtidig virker det slik at jeg holder meg lenge mett, i tillegg til at vann er utrolig sunt. Hvis du ikke er veldig glad i å drikke vann, vil jeg anbefale å tilsette din favoritt frukt oppi. Jeg lover deg at det vil smake bedre! Ellers har du min favoritt, som er te.

2. Frukt sammen med kesam

Dette syntes jeg er helt nydelig. Det er favoritten min om dagene. Da jeg blander den frukten jeg ønsker, så tilsetter jeg vanilje kesam. Det smaker utrolig friskt og helt nydelig.

3. Tyggis eller pastiller

Hvis jeg absolutt må ha noe, så tar jeg gjerne en tyggis. Det sies at du blir mer sulten, men du holder iallefall en stund til kanskje søtsuget er over og det er tid for middag.

4. Puss tennene

Dette er et utrolig effektivt triks. Det er vel ikke noe som smaker godt, etter du har pusset tennene? Det syntes iallefall ikke jeg, så dette hjelper veldig godt. Smaken holdes i munnen en god stund.

5. Finn på noe å gjøre

Hvis du blir sittende stille og kjede deg, er det ofte veldig lett å spise noe. Gjerne også det som er lett å finne frem. Gå en tur, ta en dusj eller rydde litt. Det går ofte over etter en liten stund.

24 kommentarer

Siste innlegg