SLIK TRENER JEG STYRKE HJEMME!

MITT STYRKEPROGRAM JEG FØLGER HJEMME

 

 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Noe jeg aldri har klart å holde på med over lengre tid, har vært styrketrening. Dette rett og slett fordi jeg ikke har hatt noe program å føle, uten mål og mening. Men, nå har jeg endelig laget meg et treningsprogram for å trene hjemme. Det har vært veldig etterspurt. Jeg er nok heller ikke den eneste som syntes det kan være vanskelig å begynne, så derfor skal jeg dele mitt treningsprogram med dere.

Jeg tar 30 sekunder med pause mellom hver øvelse.

SLIK ER MITT TRENINGSPROGRAM

OPPVARMING

Setehev 15 x 3

(der 15 er antall ganger, mens 3 er antall repetisjoner)

Planken 45 sekunder

Knebøy 10 x 3

W med rygghev 15 x 3

 

ØKT

Knebøy 10 x 2

Planken 45 sekunder

Glute bridge 20 x 4

Knebøy 10 x 2

Situps 15 x 2

Rygg hev 15 x 2

Planken 45 sekunder

Dips 10 x 3

Knebøy 10 x 2

Fortell meg gjerne i kommentarfeltet hva du trener!

36 kommentarer

Siste innlegg